Aleksoto aerodromą gerai žinau dar nuo vaikystės laikų,jis yra ganėtinai pavojingas,nes kylant vakarų kryptimi baigiasi stačiu skardžiu rytinėje jo pusėje Aleksoto rajonas automobilių turgavietė einant tūpti ta kryptimi kaip tik ties ja yra galutinis glisados taškas. Jeigu atlieki konvejerį ir nepataikai į pradžią aerodromo tai kiek prariedėjus esfaltu reikia greitai sukišti gazus iki galo ir stengtis kuo greičiau atsiplėšti nuo žemės kol dar nenugarmėjai skardžiu žemyn.Tik atsiplėšus nuo žemės ir paskridus kelioliką metrų žemė staigiai prasmenga kokia trisdešimčia metrų,bet kai įpranti prie to per daug nedirgina nervų. Būtent tai ko gero ir pražudė šita dvimotorį Paiperį. Atskridęs nuo Karmėlavos matyt valdė mokinys jis nutupdė lėktuvą ir gavo komandą daryti konvejerį,o po to kilti antram ratui. Takas nėra labai jau ilgas ir galimas dalykas kad sukišus gazus pavedė dešinys motoras,paspringo arba aplamai užgeso,o su vienu motoru šis lėktuvas vos paskrenda apie kylimą tai ir kalbos nėra. Be to logiškai mastant jis galėjo paskristi tiesiai ir drėbtis į laukus,bet pasuko dešinėn ant gyvenamūjų namų rajono. Matyt dirbantis visais gazais kairysis motoras neleido jam skristi tiesiai ir pilotas negalėjo nutraukti kilimo proceso nes baigėsi takas ir nebebuvo kur dėtis.Po kelių sekundžių pamatęs kad lėktuvas virsta į suktuką ir tuoj drėbsis ant gyvenamūjų namų stogų,pilotas automatiškai atjungė kuro padavimą ir kairiajam motorui,tikėdamasis sušvelninti katastrofos pasekmes,ka ir matome kad lėktuvas nukrito prie pat namo,išsigelbėti vilties jau nebuvo nei vienam ir prieš pat lemtingajį smūgį abu tai puikiai suprato.
Šiaip šiame aerodrome esu savo akimis matęs net keletą aviakatastrofų su pilotų žūtimis. Jame pagrindinai treniruodavau Kauno aviamodeliuotojų komandą,moksleivius mokiau pilotuoti radijo valdomus modelius,jame yra keletas anomalių zonų kuriose modeliams dingsta valdymas,bet kadangi modelis greitai skrenda tai akimirksniu jas pralekia ir ryšys vėl atsiranda. Bet dėl to sukūlėme nemažai lėktuvėlių, kol supratom kame šuo pakastas. Su savo mokiniais jame esame stebėję keletą NSO pasirodymų,vieną karta aš su savo RC sklandytuvu net atskridau į vietą kur suko ratus nejudindami sparnus lyg tai trys juodi didžiuliai paukščiai,maniau kad po jais yra galingas termikas,bet mano sklandytuvas kaip grybas ratas po rato leidosi žemėn o jie kaip ir anksčiau suko ratą po rato toje pat vietoje. Tada mes visi atlėkėme ten metę modelius,bet pamiršę kamerą,nors Karolis ją buvo ta dieną atsivežęs pafilmuoti. Kol atbėgome jų liko tik du trečias kažkur tai prapuolė,o tie du ratas po rato lėtai kilo į dangų tol kol dingo iš akių.
Šiaip tai mano nuomone tas aerodromas šiandien yra per daug pavojingas sportiniams lėktuvėliams kai aplink praktiškai miestas, o jame vykdomi mokomieji skrydžiai.Ženkliai saugiau yra skraidyti Pocūnuose,ten nors yra sočiai vietos kur tiesiu taikymu nutūpti,jeigu kylama į Nemuno pusę,ir tikrai tokia kvaila katastrofa ten nebūtų ištikusi kaip kad buvo Kaune.